Trønderjente82 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Snuppa storkoser seg når hun sover på magen, merker at hun sover mye bedre også. Har gitt opp å snu henne da hun bare ruller tilbake med engang. Hun er 7mnd så hun begynner jo å bli stor, men tenker litt ekstra på det allikevel:)
nungo Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Eldstejenta vår sov på magen omtrent fra hun kunne snu seg ordentlig og gjør det den dagene i dag (4 år). Tror ikek det er noen stor risiko når de selv kan snu seg - du kan jo ikek gå å snu henne hele tiden. Desuten er det mange barn som sover bedre på magen.
shimonie Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 vår har sovet på magen fra han var 1 mnd omrtent. før det gikk det helt fint å sove på ryggen, men brått var helvete løs hver gang vi prøvde å få han til å sove på ryggen... nå er han 5 mnd, og sover mer på siden enn på magen nå som han klarer å snu seg litt. trenger IKKE noen teite kommentarer om at jeg er dårlig mor fordi han sover på magen... har snakked med hs om dette og de sa INGENTING om det. så lenge han er sterk nok i nakken til å snu seg selv. du trenger nok ikke være veldig nervøs, så lenge hun snur seg selv! vi har overlevd vi og, og vi lå¨på magen;) noen mennesker foretrekker å sove på magen, jeg blant annet. HATER å sove på ryggen, og det gjør tydeligvis småtten og av en eller annen grunn.
fox`y Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Min sover på magen:) har gjort d siden han kunne rulle.han er 10.5 mnd nå. så lenge de kan snu seg selv går d nokk bra. dessuten er de jo såpass store nå så d går nokk helt fint:)
Barbafin Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Småen vår er straks 7 mnd og han sover på magen nå. Snur seg med en gang, så det nytter ikke å legge han på rygg. Prøvde å snu han til å begynne med, men det har jeg gitt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå