storetrille Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hei! Hvor mange av dere jobbet 100%, eller enda mer, før dere ble foreldre, for så å jobbe redusert etterpå? Hvilken stillingsprosent har dere nå, og hvor gamle er barna? Når tenker dere å jobbe fulltid igjen evt? Jeg jobbet en del mer enn 100% før jeg ble mamma, men skal nå prøve 80% en stund, slik at jenta vår ikke får så lange dager i barnehagen. Flere?
*ale* Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Skulle gjerne jobba 80 men går ikke med min jobb (leder).... I såfall ville jeg gjort det til de begynte på skola tror jeg... Hvis det hadde fungert økonomisk, har ikke regna på det...
sannamin* Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har 100% i kommunehelsetjenesten. Men etter endt permisjon ( midten av oktober ), blir det å jobbe 66%natt. 7 netter på 4 uker. Får utbetalt ca det samme som nå når jeg er i full perm med 80% lønn. Ganske greit betalt på natt. Sykepleier og full ansinitet.
Gjest mphs Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg jobbet 100% før jeg fikk første unge. Jobbet 80% mellom de og vet ikke hvor stor % jeg blir å jobbe etter denne permisjonen.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jeg jobbet 100% (vikariat) før første barn og jobber 50% nå. Men det er fordi jeg ikke har fått noe mer. Ikke frivillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå