Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Har fått sove leenge, utrolig hva søvn gjør med kropp og sinn Nå må det ryddes litt , skal ha gode venner til middag og jeg vil ikke slippe inn noen slik som det ser ut her ! Kos dere alle mann :-D Sol eller regn.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Søvn er ren energi rett i kropp og sinn ja:-) Skulle ønske jeg hadde sovet litt mer i helgen, men har prioritert sosialt samvær og fnising og da straffer det seg jo......idag var det dåp og vi har sittet 4 timer i bil til sammen...........sukk........men hyggelig var det da! Ikveld har snille naboen hjulpet oss å henge opp 3 vindusmarkiser og det skal bli deilig å slippe varmen på morgenen rett inn i sengen:-) Håper dere har kost dere med gode venner og middag i dag!!
Karomamma Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Ja, nå er vel formiddagen strengt tatt over, men en fin søndag ble det!! Håper det var koselig med besøk
Reveenka Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Skuff alt rotet inn bak nærmeste dør og lås igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå