Mammaen til 2007jenta Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har ett år etter fødsel hatt veldig vondt med både å gå på do eller å sitte helt vanlig i en stol. Sex er brutalt vondt selv om det har gått et år Tør ikke tenke på hvordan det blir om jeg så skulle ha født igjen...Og det er jo det... Jeg vil ha et barn til, men orker ikke nok et år med plager i ettertid. Går det an å bli innvilget KS før man blir gravid? Har jeg ikke noe slags garanti på det, så tør jeg ikke å få flere barn enn ett
Sånn kan det gå Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde akkurat slike plager etter at jeg ble unødvendig klippet og dårlig sydd med førstemann. Det kom av sammengroinger inne i vevet. Jeg gikk til lege, men de ville helst ikke prøve å gjøre noe med det fordi faren var at en operasjon kunne gi nye sammengroinger og da var man jo like langt. Og som legen sa det aller beste var å la en nye fødsel ordne saken. Og problemet forsvant faktisk som dugg for solen da nr. 2 ble født fordi vevet da ble strukket ut og sammmengroingene forsvant. Så jeg anbefaler deg absolutt å føde en gang til på vanlig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå