*Noisy* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde IKM onsdag 28. Tok en CBD torsdagen på morgenen, men den ble negativ... TR har fortsatt ikke kommet, men jeg går fortsatt rundt med murringer. Jeg har hatt regelmesing mens hver fjerde uke, kan syklusen plutselig endre seg? Noen som har vært borti det samme?
Arytai Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Jeg testet ikke positiv før ei uka over så vil tro det er mulig:)
*Noisy* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Ok. Vi har ikke prøvd "så hardt" denne måneden. Så jeg har ikke trodd det skulle gå rette veien. Men da er det jo lov å håpe Får teste på nytt i morgen da. Har ingen flere tester liggende.
*Noisy* Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Begynner å bli utålmodig jeg nå.. TR har fortsatt ikke kommet, og fortsatt negativ test. Er ikke så lett å smøre seg med tålmodighet nei
EnLitenPrins Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Testet ikke positivt med CB-digital før jeg var over 6 uker på vei, fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 5+6 og da fant jeg det ut med legen:)
*Noisy* Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Ojda, så lenge etter? Testet med CB digital på Torsdag og vanlig CB i dag. Jeg hadde en sa for noen mnd siden, og da testet jeg positivt dagen etter IKM. Så har jeg hatt veldig regelmessig mens i det siste, derfor jeg blir så utålmodig. Går og venter på at den skal komme, men håper den ikke gjør det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå