*ale* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Rydder i skapet.. fant to pakker med lettlagd bolle mel pose, (sånn ferdig greie) som gikk ut høsten 07... Er de å regne for daue????? Eller kan slike tørrvarer brukes leeeenge etter dato??? (best før dato)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Syke blir dere vel ikke, men mulig bollene får en noe spesiell smak ;-)
murmelmamma Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 tror ikke jeg ville brukt dem..... men jeg er litt hysterisk på sånt.... mel som står lenge får jo ofte også melbiller eller melormer i seg...litt ekkelt å finne noe knasende i bollene liksom....knis....
*ale* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Ææææææææææææsj det tenkte jeg ikke på.. De går i søpla jah!!! Utrolig hvor masse rart jeg fant i det skapet forresten... hehehe....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde brukt dem. Du smaker jo på bollene om de smaker noe spesielt. Tørrvarer og hermetikk kan holde seg lenge etter best før datoen.
*ale* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Kan man ikke lukte om mel har blitt harskt?? Ble usikker her nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå