æsj altså! Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Han skulle trille minstemann i søvn, men det begynner å bli flere timer siden. Mystisk. også ligger tlf igjen her hjemme. Uff, liker det ikke...
Gjest irismor Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 De har sikkert trilla til nærmeste utested og nyter hver sin is i varmen c",)
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Da fant han sikkert noen å prate med på veien.
*teresa* Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Kjenner følelsen, huff hvor mye sykt man kan finne på i sin egen fantasi om ting som kan skje! Har du funnet han?
*ale* Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Har han kommet hjem?? min mann er kliss lik.. Skal bare på butikken, og ser ikke snurten av ham på tre fire timer.. Skulle bare "see a man about a horse".... Djeez!!!!
lille_Harepus Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Han dukker nok opp snart. har han retunert?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Uff da... Har de kommet tilbake eller??
æsj altså! Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2008 Herregud, ja! Han dukket opp like etter:) De hadde trillet litt lengre enn planlagt. Har ikke vært her inne på mange timer.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 1. juni 2008 #14 Skrevet 1. juni 2008 eh, han treng vel ikke ei unskyldnig for å gå tur me sin egen unge.. bare for han blir litt lenge borte treng vel ikke bety at han e kidnappa.. har sikkert gått en lang tur da, prata me bekjente eller nå..
*teresa* Skrevet 1. juni 2008 #15 Skrevet 1. juni 2008 mannen min hadde nok trengt en god unnskyldning for å bli borte i mange timer uten at det var meningen, men så vet han at jeg blir fort redd for dem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå