Gjest Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Nå er jeg gravid igjen, for tredje gang. Er veldig nervøs, tør ikke ha sex engang, er livredd for å blø.. Jeg har mistet to ganger før, første gang i januar og andre gang i mars. Jeg PRØVER å slappe av så godt jeg kan, men det er søren meg ikke lett.. Til uka skal jeg forhåpentligvis til jordmor, så hun får ordnet en tidlig UL til meg. Tenk så gøy om jeg denne gangen faktisk får se et bankende hjerte! Slapper ikke av før jeg gjør det tror jeg.. Blæh, vet det ikke er sunt å være så bekymret hele tiden, men jeg klarer liksom ikke å slappe av.. Er det noen som har noen beroligende ord?
påtjukken Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 gratulerer og lykke til.. dei seie jo alle gode ting er tre så håper alt går bra for deg denne gang:)
LilleBolla :) Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Vel, føst vil jeg bare si gratulerer Jeg skjønner kjempe godt at du er nervøs, men håper ting ordner seg. Slapp av & tenk på at du har et levende vesen i magen din ) Håper du oppdaterer oss til uka. Dette blir spennende!
Pappalille Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer =)! Det er ikke så lett å slappe av, men mas litt og få så tett oppfølging at du føler deg så trygg du kan =) Det går nok bra!
*Noisy* Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer!!! Mistet selv i mars, så jeg kommer nok ikke til å slappe av så godt når jeg blir gravid igjen. Men som en over sier her: Alle gode ting er tre:)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Fikk opp en positiv test i går og har selv mange tanker da jeg hadde ma i jan. vi må vel bare prøve å tenke på at det var noe galt med de andre frøene, men min gyn sa at hver ny graviditet er helt unik. Et nytt egg, en ny sædcelle og ei ny slimhinne i livmora. Sjansen for at det går bra er like stor hver gang, og før eller siden er det vår tur. Håper selv jeg klarer å slappe av, men det er ikke lett. Lykke til, og håper virkelig at ting går bra for deg denne gangen.
*Lykkeliten* Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer!! =) Hadde du symptomer? Hvordan er tappen din etter at du ble gravid? =)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk for gratulasjoner! Føles litt mer ekte når jeg faktisk kan "si" det til noen, hehe:) Har tatt en ny test idag, billigtest, og den er bare helt kjempepositiv! Har ikke veldig mange symptomer jeg iallefall, bare det at jeg har endel luft i magen, og at jeg må tisse veldig masse . Ingen ømme pupper enda, ingen kvalme.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt egentlig, men når testen sier jeg er det, og mensen ikke kommer er jeg vel det, hehe;) Jeg har ikke kjent noe på livmortappen (Om det var meg du spurte om det), så den aner jeg ikke hvordan kjennes ut..hehe.. vet ikke hva jeg skal kjenne etter, så da lar jeg heller vær Formen er litt bedre idag, er litt mer positiv, og jeg slapper bittelitt mere av. Idag skal jeg ringe jordmor tenkte jeg, så får jeg nok UL senere denne uka, eller i neste uke..
Dotten Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så masse og lykke til! Godt å lese at du slapper ørlitegrann mer av i dag Så snart du har fått vært på ul og ser et bankende hjerte, kan du nok puste mer ut og senke skuldrene noen hakk! Det er lett å si at man skal slappe av osv. men prøv i hvert fall Nyt svangerskapet ditt, og vips så sitter du der med en liten knært... Lykke til, og som det skrives over her så ER alle gode ting tre
*Lykkeliten* Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er bare kjempe elendig idag.. Føler meg ganske gravid.. Skulle hatt mensen igår, men tør ikke å slippe jubelen løs før jeg får positiv test.. Jeg har hatt helt regelmessig syklus.. Så det er jo ganske stor sannsynlighet for at vi har klart det denne mnd..=) Symptomer: -vondt i hodet -stikker i magen -magekramper -småkvalm -kjempesulten -ømme pupper -tørr i halsen -tisser oftere -øm i korsryggen -humøret svinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå