Gå til innhold

Hvordan vaske vaskemaskinen?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samler seg sikkert en god del bakterier der etterhvert. Den skuffen er jo bare og vaske med klut og såpe, men selve maskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enkelt, bare fyll opp skuffen for vaskepulver med plumbo, sett den på 90 grader, blir helt ren. ;-)

Skrevet

PLUMBO??? Det hoertes ikke lurt ut. Det er jo sterkt etsende, og kan odelegge plastror saa vidt jeg husker. Tror heller jeg hadde helt oppi klorin og satt paa en skylleprogram...

Skrevet

bruker ha klorin i skuffa for vaskemiddel, la det virke en stund, og så sette på 90 graders vask

Skrevet

Hvor mye klorin ca. bruker dere da?

Skrevet

par desiliter, 1 l kanskje, vet egentlig ikke, heller bare litt. kjør vaskemaskina på et til 90 graders program etterpå, for den blir å stinke klorin. Gjorde i allefall min.

Skrevet

1 dl skulle et stå

Skrevet

Disse damene, på TV Norge, som er med i "Ekstrem rengjøring" sa at man kunne bruke krystallsoda (vet ikke helt hva det er, men..) i vaskemiddelskuffen. Så skulle man sette vaskemaskinen på høyeste temperatur på lengste program. Når maskinen har gått ferdig, kunne man ta 1 liter vanlig eddik inni maskinen og sette på høyeste temperatur på lengste program igjen. Skal visst ta knekken på bakterier og kalk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...