Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det samler seg sikkert en god del bakterier der etterhvert. Den skuffen er jo bare og vaske med klut og såpe, men selve maskinen?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Det er enkelt, bare fyll opp skuffen for vaskepulver med plumbo, sett den på 90 grader, blir helt ren. ;-)
1mor3barn&1000ideer Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 PLUMBO??? Det hoertes ikke lurt ut. Det er jo sterkt etsende, og kan odelegge plastror saa vidt jeg husker. Tror heller jeg hadde helt oppi klorin og satt paa en skylleprogram...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 bruker ha klorin i skuffa for vaskemiddel, la det virke en stund, og så sette på 90 graders vask
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 par desiliter, 1 l kanskje, vet egentlig ikke, heller bare litt. kjør vaskemaskina på et til 90 graders program etterpå, for den blir å stinke klorin. Gjorde i allefall min.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Disse damene, på TV Norge, som er med i "Ekstrem rengjøring" sa at man kunne bruke krystallsoda (vet ikke helt hva det er, men..) i vaskemiddelskuffen. Så skulle man sette vaskemaskinen på høyeste temperatur på lengste program. Når maskinen har gått ferdig, kunne man ta 1 liter vanlig eddik inni maskinen og sette på høyeste temperatur på lengste program igjen. Skal visst ta knekken på bakterier og kalk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå