nr2-imagen:) Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Såg på langtidsvarsel for uka og det blir knall vær!!! Da skal jeg sole meg masse! Ahhhh... deilig..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hehe, ja jeg storkoser meg i sola om dagen- er så heeerlig m litt lys og varme etter vintern=)
nr2-imagen:) Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Ja jeg er litt underernært på sol!! Vertfall her jeg bor!! hehe.. Så lurer jeg på en ting til.. Skal dere ha mamma bikini eller vanlig bikini? Synes de gravid bikiniene er så stygg.. Lurte på om jeg skulle kjøpe bikini med knyting på trusa.. da kan man jo justere selv.. Hva tror dere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hmmm.. så langt har jeg ikke tenkt ennå..Foreløpig funker d fint m den vanlige bikinien min, den har snøring i livet og er ganske tøyelig (men så er jeg bare 19 uker på vei også, så magen er ikke så svær enda).. Funker også fint m den vanlige bikinitoppen og et lite miniskjørt jeg har i frotte (m tøyelig strikk)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå