Isa04&Alex08 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 endelig har gullgutten kommet. den 29.05. klokken 18.46 fødselshistorie kommer etterpå....nå bli det bare storkosing..... lykke til alle sammen
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer så mye! spent på fødselshistorien:)
Krusemynthe Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 29. mai - beste bursdagen i verden!! Gratulerer!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer=D Her kom prinsessa kl 07.40 samme dag =D
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så mye begge to!! Kos dere med nurkene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå