GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Er 5 uker på vei... Er det vanlig å miste symtomene? Og så få de tilbake igjen? Våknet opp i dag dag uten kvalme eller ømme bryst... Blir ganske bekymret, men kanskje det er normalt?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hey!! Du e jo såvidt bynnt på graviditeten!! :-) Da æ bikka 6 uka så lå æ å spydde hvær dag til æ va kommen te uke 13!! Du ska bare kose dæ masse nu de hær dagan dær du ikke plages me trøtthet, kvalme, spying, svimmelhet, hodepine, halsbrann å menssmerter!! Ja, å for å ikke nævne brøstsprengen fra helvete! Kos dæ :-))
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Ja slæåå off. det er heeelt normalt. Skjedde meg mange ganger. Trodde ikke jeg var gravid før jeg så det på skjermen.
malleleo<3 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 jeg er 7 uker på vei og jeg har nesten ingen symptomer, bare litt øm i brystene og menssmerter en gang i blant! Jeg prøver å ikke bekymre meg for jeg hører at degge deler er normalt. men en er jo på en måte mer sikker på at det er noe der hvis en er skikkelig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå