tarzanjenta Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 For det første å ha gleden av å ha ei nyfødt nydelig jente i armene mine, etter 9 måneder med hard jobbing som oppkast flere ganger daglig fra begynnelse til slutt, bekkenlåsning, hovne bein, høyt blodtrykk og halsbrann for et helt fotballag.... Da er det vanvittig deilig å kunne kose meg med jentene mine, samtidig som jeg kan spise og drikke akkurat det jeg har lyst på. Uten å måtte hilse på maten i timesvis etterpå. I tillegg skinner sola og livet er bare herlig! Nyt hverdagen og de små og store fremskrittene....
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ååååå heldiggrisen hehe jeg er midt i spyinga og dritten så gleeeeder meg til å være ferdig jeg også.. Grattis så mye med ny liten frøken
piano♫ Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Så koselig innlegg - og gratulerer så masse med den lille :-)
katlinka Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer så masse Godt jobbet! Gleder meg utrolig til å få møte min jente i magen om ca. 68 dager.. hehe Gleder meg bare ennå mer etter å ha lest dette...
Mamsen87 :) Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Så herlig! Gratulerer så masse med en liten jente! Kos dere videre i varmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå