Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg var på date med en perfekt fyr på alle måter, det gikk veldig bra og begynte å bli seriøst, men jeg fikk panikk og kutta ut alt, en dag på fylla rota jeg med kompisen hans.. og traff han jeg datet dagen etterpå og han var lei seg, jeg sa jeg angret veldig.. men så nå har det gått en stund siden og jeg og daten har begynt å treffe hverandre ofte, vi har det utrolig gøyt sammen, og på fredag måtte jeg bare fortelle ham at jeg har virkelig følelser for ham og han ble glad for det ,men er redd for å bli såret av meg.. men vi pratet hele natten og ja litt mer.. han ville at vi skulle bruke god tid på dette. det er ganske tydelig at han er intressert i meg enda, men han virker også veldig usikker.. vet ikke helt hva jeg bør gjøre nå, vise ham at jeg virkelig er intressert ? synes det kan virke som om jeg er litt desperat og han trekker seg unna, eller skal jeg bare la det gå som edt går.. sendte noen meldinger med ham igår, men det var litt rart, som om begge skulle tøffe..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hvor gamle er dere? Ærlig talt? Hilsen Sig.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Vet ikke hva du bør gjøre, men gi meg tlf nr hans, så skal jeg be han komme seg så langt unna deg som overhode mulig. Rota med kompisen i fylla.......gud bedre.......
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Eneste du kan gjøre er å bruke tiden til hjelp. Fortsette å treffes å ha det gøy sammen. Ikke bli for overivrig å presse han, men ta det i hans tempo. For han må nok få tilitt til deg, for han er jo såret pga deg. Dette vil nok ordne seg når han ser du virkelig vil gi han tid, og dere har det kjekt sammen. Så kan det nok utvikle seg til noe mere seriøst når han føler han kan stole på at du ikke sårer han igjenn. Men ikke press han. Så fortsee å treffe han å ha det kjekt sammen, så får du se hva som skjer. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Prøvde virkelig ikke å være morsom, bare svarte på et fantastisk patetisk innlegg, skrevet av et patetisk kvinnemenneske. Håper den fyren finner seg ei som han kan stole på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå