GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 I det siste har jeg vært ganske kvalm om morgenen og om etter middagen, ganske øm i brystene.... Men i dag kjenner jeg ikke noe? Blir engstelig når symtomene fosvinner, noen fler som har mistet symtomene?
Malin&TE Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hei På besøk fra 3.tri:) Da jeg var rundt 8-9 uker på vei mistet jeg alle symptomene på at jeg var gravid.. Syntes også det var skummet, husker jeg.. Men legene & jormor sa at dette er helt normalt.. Så alt er nok bare fint m spira di
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 JEg er bare 5 uker på vei... Blir redd assa! Har mistet 2 ganger fra før av....
mooch Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg var plutselig symptomfri i tre dager, men så kom de tilbake med dobbel styrke. Fikk så vondt i puppene at jeg ikke klarte å bruke dyne når jeg sov en gang. Og kvalmen er definitivt på plass igjen, hvilket jeg prøver å se på som veldig positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå