Gå til innhold

Rimelige BH/bikini for storbrystede gravide???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene mine har vokst formidabelt siden jeg ble gravid- og nå er jeg oppe i en F eller G, men kun 75 rundt ryggen. Det er et problem å få fatt i bikini som er stor nok i cup, men smal nok rundt ryggen uten å bli ruinert. Prøvde en bikini hos en spesialbutikk- det kom på 900 kr tilsammen. Syns det er mye for en bikini jeg kanskje bare kan bruke i sommer. En bh kostet 700 kr. Og så sier de at man kan vokse lenger ut i svangerskapet også. Er bare 19 uker.

Hva gjør dere andre med store bryst i svangerskapet. Jeg trenger noe som dekker brystene ihvertfall når jeg skal sole meg- bh eller bikini, men Gud...det er så dyrt.... :( Bor i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!

Jeg har også samme problem.. Men jeg var på butikken "change" og fant meg bikini! Er 75 rundt som deg og har en E cup!! Men vaffal så fikk jeg bikinien til 329 kr! 199 for overdelen og 130 for trusa=) Var kjempefornøyd! Change er jo en undertøys kjede så de har sikkert en butikk i bergen også;) Lykke til....

Skrevet

Hei, jeg har også samme problem, er en 75 e- f...fikk tips om å finne bikino overdel som hadde knyting bak og bak nakken, helst med spiler. Fant en på kapphal av alle steder som satt superfint...i str46 tror jeg på big sizes...men siden det var knyting så passet den jo rundt livet og var stor nok i cupen. Kjøpte underdel på hm, for underdelen var jo supertantete. Før har jeg også mått tydd til sånne dyre, det er kjedelig, finner jo ingen fine:(

Skrevet

Change har tre butikker i Bergen. http://www.change.com/htm/stores-no.asp

Ser de har en i Skien også, så kanskje jeg får ta meg en tur dit. H&M her tar ikke inn større cup enn D. Helt på tryne spør du meg! Dama kikka rart på meg da jeg spurte, og da jeg spurte om de hadde noe større i ammebh - tenkte de var litt større - så kikket hun enda rarere. Jeg gir opp jeg :)

Skrevet

Samme problem her :/ Har alltid hatt store pupper men nå får de jammen meg slutte å vokse snart :P Jeg fannt en svart helt enkel bikinitopp på Lindex som gikk opp i store størrelser... Tror de hadde en del andre modeller som en gang var i store størrelser.

Lykke til i jakten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...