Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20-25 grader i Oslo nå, så da satser jeg på bare body og helseteppe over i vogna. Men kan hun fortsatt ligge på lammeskinnet? For det skal jo være varmeregulerende...? Eller hva ligger deres babyer på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok bort lammeskinnet fordi hun ble helt svett. håret hennes var helt vått.. nå ligger hun på pledd med kortermet body på seg. ikke noe mer =)

Skrevet

Jeg tok også bort lammeskinnet.... har mistet troen på at det er varmeregulerende. Gullet sover mye bedre i vogna uten det skinnet. Nå ligger han i kortermet body og helsetepper over.

Skrevet

Hun ligger bare på madrassen(med laken,förstås) Har på seg kortarma body og shorts,that's it. Har "lokket" på bagvogna kneppa på øverste knappen slik at det skal skygge for sola,men det ligger bare løst oppå. Hun sover inne midt på dagen,er altfor varmt mellom 11 og 17 til å ligge ute for henne.(hun er alltid varm,så svetter av ingenting)

Skrevet

Snuppa mi ligger bare på madrassen men et bomullslaken på. Noen ganger ligger hun på helsteteppet.Vet du, dette med lammeskinn. Er jo så mange som har det, jeg gikk også til innkjøp av det. Kjøpte nøstebarn sitt. Er godt å mykt det altså men lammeskinn er det dummeste jeg har kjøpt til vesla. Jeg tror ikke på at dette er varmeregulerende, huff.. Kunne aldri tenkt å ligget på lammeskinn på sommeren selv. Snuppa ble altfor varm. Dessuten så er det så glatt, prøvde å ha det i senga til snuppa, men hun våknet på tvers av senga, eller så lå hun helt i enden! Å ja, jeg har prøvd å lagt det begge veier. Ååå, måtte bare få ut min frustrasjon ang lammeskinn. Er sikkert mange som har helt andre erfaringer med det men jeg synes det er oppskrytt. For snuppa mi så funker bomull best i varmen!=)

Skrevet

Ligger på et helseteppe i vogna... Ikke noe over seg,ligger i kortermet body..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...