Gå til innhold

hva skal novemberklubben i sommer?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

vi har vært så heldige, å få lånt oss en kolonihage hytte i tre uker, fra nå!

bor i bygård på grløkka, så det blir deilig med en liten hyttetur med hage og sol! hagen er 15 min trilletur unna! (samme hage som portveien 2!! hehe)

 

så reiser vi til frankrike og barcelona om en liten mnd! bryllupsfeiring i en liten by sør i frankrike, (det er et vennepar av oss som gifter seg på en liten vingård!)

og så tar vi en uke itillegg i barcelona, har ikke vært der før, så jeg gleder meg masse!! :)

må finne meg en fin kjole som skjuler deigklumpen på magen (!!!) aner ikke hvor jeg skal lete, engang! man må jo være stivpynta til bryllup! så er det middag dagen før sermonien også...trenger plutselig mange fine antrekk..

..og ingenting av det jeg hadde før graviditeten passer!!

 

dette blir en av de mest eksotiske sommerene mine, vanligvis jobber jeg! eller tar en tur å besøker familie i trøndelag!

 

hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gikk igjennom flere praterunder om sommerferie planer før vi endelig bestemte oss. Vi hadde mange forslag, men ente til slutt opp med det tryggeste og mest avslappende alternativet; ferie på hytta. Da vet vi hva vi kommer til, hva vi får og hva vi kan gjøre sammen med lille jenta der.

 

Vi skal heller ta oss en sydentur til et sted i Europa i september. Da er jenta vår litt eldre, temperaturen mer babyvennlig og det er billigere å reise.

 

Vi gleder oss til sommeren kommer ordentlig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 2 uker til Frankrike i slutten av juli:) Så fram til da skal jeg bare vente og glede meg. Har leid villa med eget basseng. Skal bli deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor langt unna familien vår i Trøndelag, og nå som vi har en liten en må vi nesten nedover. Synes det blir litt pes jeg da, men skal ta en tur sørover og besøke et vennepar for å få et avbrekk fra all familieidyllen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal dra på hyttetur til Sverige en gang i begynnelsen av juli, til en campingplass vi er så glad i! Siden vi allerede har hatt en Sydentur i mai, så blir det ikke noe ekstravagante saker i sommer. Skal legge nytt tak på huset og vi må dessuten sette av penger til jeg skal ha 4 måneder ulønnet permisjon i høst/vinter. Men bevares - jeg håper det blir noen deilige varme dager her i Tromsø! Da blir det mye utekos på den nye verandaen vår og endel turer på stranden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me skal pussa opp hus i sommar, nykjøpt, så d blir kjekt, men ikkje så veldig feriete. blir nok berre rundt å besøka familie ellers. Kanskje ein tur t syden hadde vore kjekt t hausten, før permisjonen er ferdig.

kos dåkken alle som har spennande planar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul den reise senga der :o) Har og titta på den.

Vi har leid et kjempe fint hus 1 uke i danmark sammen med 2 andre barne familier. Det gleder jeg meg til! Skal så kjøre hjem og overnatte i sverige et par netter. Så skal vi en uke til kragerø på hytta. Litt hjemme og legge nytt gulv :o) Også litt på hytta til besteforeldre. Blir godt å reise litt bort :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me skal ein tur te danmark med eitt vennepar, me ska bo i et ferie hus. de andre skal dra i alle mulige parker og slikt , mens meg og babyen skal kose oss ved huset ligge på gresset og kose oss. han kryper rundt og ikkj fult så kjekt å dra i alle mulige parker med en liten baby på 7 mnd da( han blir sju mnd eller litt over sju mnd når me ska dit) ellers ska me vær hjemma å kosa oss..

 

må vell få med oss kapteinsabelttann show:) kjekt for 3 åringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi hatt vår første natt utenfor leiligheta!

sara er tydeligvis ikke glad i forandringer!!

likte ikke å legge seg borte, nei! men etter halvannen time, sovna hun til slutt! ;)

håper det går bedre å legge henne i natt, da!

senga var fin, den! den har myggnetting i alle kriker og kroker, og det er fint når alle vinduer og dører står oppe, og hele naturen flyr inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har campingvogn, har den fast på en camping. Så lillemor er vant til å overnatte i den. Så vi skal på campingferie i sommer, med lillesøss på 7 mnd og storesøss på 5 år. Vi bor i Nord-Trøndelag, så først drar vi til Lillehammer og Hunderfossen. Så drar vi hjem å hviler ut litt, før vi drar videre til Stavanger og Kongeparken.

Vi kjører om kvelden når de små skal sove og kjører små ettapper om gangen.

Så har vi planer om å reise til varmerestrøk når vinterkulda setter inn over landet:)

Håper på en knallfin sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...