Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg synes ikke det lukter spesielt godt hjemme hos oss. Du vet når du kommer hjem til noen så har hjemmet en spesiell duft, krydder, blomster eller såpe eller hva som helst, men duften preges også av de som bor der. Jeg vil så gjerne ha en god duft i huset (ikke såpelukt), men vet ikke hva jeg kan bruke. Noen som har gode tips?
Linda-Kristin=) Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 putt en sån lukte-dings i kontakten! det funker fint her!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Hvis det finnes en Kremmerhuset-butikk der du bor, så burde du dra dit og kjøpe duft-oljen de selger. Den finnes i mange slags lukter, og jeg synes det lukter kjempegodt i huset når jeg bruker dem. Blir riktig så koselig her hjemme
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Rema har sånne duftlys. Koster 60kr for glasset + 2små lys og 30kr for refill-pakke. Gjennomsiktig telysglass, røde små lys. Vi har brukt det i 2dg og er superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå