Gå til innhold

Har du tips for go'lukt i huset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det lukter spesielt godt hjemme hos oss. Du vet når du kommer hjem til noen så har hjemmet en spesiell duft, krydder, blomster eller såpe eller hva som helst, men duften preges også av de som bor der.

Jeg vil så gjerne ha en god duft i huset (ikke såpelukt), men vet ikke hva jeg kan bruke. Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

putt en sån lukte-dings i kontakten! det funker fint her!:D

Skrevet

Hvis det finnes en Kremmerhuset-butikk der du bor, så burde du dra dit og kjøpe duft-oljen de selger. Den finnes i mange slags lukter, og jeg synes det lukter kjempegodt i huset når jeg bruker dem. Blir riktig så koselig her hjemme :)

Skrevet

Rema har sånne duftlys.

Koster 60kr for glasset + 2små lys og 30kr for refill-pakke.

Gjennomsiktig telysglass, røde små lys.

 

Vi har brukt det i 2dg og er superfornøyd!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...