Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Sånn rent bortsett fra ymse kallenavn på kjønnsorganer o.l. he he.. Her haaaater jeg ordet die (amme) og kudde (pute på svensk). Får helt gåsehud av å høre de to ordene.
*ale* Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Sæd faktisk.... skikkelig eeeeeeeeekkelt ord......
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Signerer de to første. Dessuten er jeg heller ikke fan av mensen.. Hehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 He he:o) Og soppinfeksjon, og da gjerne med påfølgende detaljer omkring dette, kunne ikke falle meg inn i halvmørke å snakke med mannen min engang om slikt:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 He he, uff... Vet om en som blir kalt mensenface..Nice.
(0_o) Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Blærekatarr... GRØSS! Ikke pga ordets betydning, men det høres skikkelig stygt ut! Med trykk på r'en... Blærekatarrrr. Eller gaffel. Høres ikke så pent ut det heller
Mille** Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Deita! Er et dialektord for pupper, og det er virkelig et ufyselig ord!! Ellers er snørr et ganske ekkelt ord.
*ale* Skrevet 1. juni 2008 #13 Skrevet 1. juni 2008 Eller geit`n som de sier i Lofoten.. hehehe... usj!!!
prinsessemor123 Skrevet 1. juni 2008 #15 Skrevet 1. juni 2008 aspik (vet ikke om det skrives slik) Syntes både ordet og maten er helt ufyselig
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. juni 2008 #19 Skrevet 1. juni 2008 Sæd og melena. Kjenner lukten bare jeg hører ordet!!!!!!!!! Og så grøsser jeg når folk bruker ordet dødfødt på helt andre ting enn det faktisk betyr.
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #20 Skrevet 1. juni 2008 Kjønn synes jeg er ekkelt ord. I kombinasjon med stønn, synes jeg det blir ekstra ekkelt. Sorry 2kjønn.stønn nicket, jeg synes det er ekkelt og vulgært, i motsetning til alle som synes det er kult. He he he.
du og jeg og vi to Skrevet 1. juni 2008 #21 Skrevet 1. juni 2008 Åh, jeg har flere - tube, salve, vorte... Kommer ikke på flere akkurat nå. Er ikke betydningen jeg tenker på, bare ordet i seg selv. Selv om betydningen av vorter gjør ordet bedre...
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. juni 2008 #22 Skrevet 1. juni 2008 Har alltid syntes at ordet navel har vært litt ekkelt... Og sekret-grøøøøøssss!!!!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #25 Skrevet 1. juni 2008 Enig med mensen og die, kjenner jeg nesten ikke klarer å få ordene ut av munnen! Ellers er jeg ikke glad i føde, buk, eggstokkene (huff huff) og ord som er av sexuell betydning som pu... fit.... ku... osv det klarer jeg bare ikke si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå