KarinB Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 i går kjøpte jeg amme bh. det var ikke lett. man får jo beskjed om å kjøpe en str større enn det man bruker nå. Jeg har fått enorme bryster i min graviditet, og har hatt melk der i flere uker nå (uke 36 nå). Fant faktisk ikke en god amme bh som var for stor til meg. Fat en som var passelig. Derfor kjøpte jeg 2 av den (en hvit og en sort), og så går jeg dem inn nå tenkte jeg. De blir jo større når man går med dem og vasker dem noen ganger. Men, er det ikke litt spesiellt at de ikke hadde større str en 90d i amme bh? jeg er jo ikke så gigantisk, det er jo brystene mine som er det! hehe Tenkt på de som er overvektige fra før av, de må jo særiøst ha problemer med å finne amme bh, for ikke si bh!
Høns Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Det finnes ammebhewr i mye større størrelser enn 90D. Det kommer bare an på hvor man kjøper dem. Mener Triumph har større bher, ellers ville jeg tatt meg en tur i en velassortert undertøysbutikk, spesielle mammabutikker burde også ha noe
morijuni Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har brukt bh i 80c ca tidligere. Nå fant jeg en i 85e på lindex som jeg kjøpte. vanskelig detta med ammebh-altså..
Realisten Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Har samme problemet som deg. Dersom du bor litt "grisgrendt" som meg anbefaler jeg å gå på google å søek på ammebh. Fant endel sider med ammebher som er større enn 90D.
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 kjøpte ammebh i 90F på cubus her om dagen....men den kostet 369 kr da..
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Hei! Har hatt store problemer med å finne selv, men jeg trenger 80H.. Redningen er å finne på Malinka i Bogstadveien i Oslo. De har Abecita BHer både med og uten spiler. God for meg i alle fall! Går opp til 85 H, tror jeg. Eller er det mulig å gå på La Lina ved St.hanshaugen. Der har de mye, men ikke med spiler. Men alle størrelser har de. Det er også mulig å gå på Babyshop og tilsvarende. Der har de et merke som heter Anita, (..tror jeg det var..) og der er det også fine BHer langt opp i størrelse. Lykke til!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Utvalget i butikkene kan variere veldig mtp store størrelser, dessverre. Min erfaring er at man kan være heldig og finne gode amme-bh'er på Lindex, men ellers har jeg enten kjøpt mine på BabyShop, eller på nettet. Jeg bruker stor bh til vanlig også, da, dvs 80F, som gravid og ammende pleier 80G å holde for min del. Med så store størrelser kan du forøvrig bare glemme å finne billige bh'er. Store bh'er må være av god kvalitet, ellers holder de ikke, så prisen som en nevner over på 369,- er hva jeg vil kalle en ganske rimelig bh. De fleste av dem jeg har kjøpt denne ganger har ligget på 450-499,- Hvis du vil prøve bh'ene før kjøp, bør du oppsøke undertøysbutikker eller butikker som selger gravideklær. Hvis du vil bestille på nett, kan jeg bl.a. anbefale www.underverker.no De har store størrelser og god service.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har funnet ammebh opp til E på "vanlige" butikker. Mener at i alle fall Lindex og Cubus hadde opp til E.
Zabbi Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Fikk tak på en 85 E senest igår på Bogerud textil av alle steder, uten spile da, men ville ha en som er litt tynn og behagelig for nattbruk, å da spiller det ingen rolle for meg at bh´n ikke pusher puppene opp som alle andre, mer behagelig og naturlig tenker jeg. 250kr betalte jeg. Brede stropper på skulderne og i rygg meg 3ggr 3 hakesystem. Merke triumph. Dem går jo veldig langt i størrelserne sine, så sjekk ut det merket.
Vertigo Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Mange gode tips her! Vil bare føye til at amme-bh med spiler kan være lurt å unngå, særlig den første tiden, og i alle fall om man har tendens til tette melkeganger og brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå