Uwimana Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 noen som har tenkt seg dit idag? vi bor like ved, så tenkte kanskje å gå dit en tur med lillegutt:) hadde vært gøy å kunne møte andre med barn! så kunne de lekt litt osv.... lillegutt er snart 2 år(eller i August da)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Hmm, kanskje... ) Får se når D og samboeren våkner =)
Uwimana Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 ok:) hvor gammel er barnet ditt? eller har du fler? hihi....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 I januar får jeg en til, hehe ;o) Daniel er født i jan 06! =)
Uwimana Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 ok:) så spennende da:) hvor gammel er du? og hvor i oslo bor du? send meg en pm om du vil:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er 20. Bor i Kløfta, men er ofte i Oslo. Kl 15 skal vi i barnebursdag til niesen min, tenkte å prøve å få med meg samboeren ned til Frognerparken idag, siden det er så fint vær. MEN; hvis jeg heller kan dra til Sognsvann for å møte noen, og ikke minst at Daniel kan få noen å leke med så er det myyye bedre ;o) Jeg sender en PM så fort jeg har vekt de to syvsoverne! *litt deilig med alenetid om morgenen* ;o) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå