Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Vi skulle fjernet mandlene på størstejenta her i februar, men to ganger ble det avlyst. Jeg skulle høre fra de, men har fortsatt ikke hørt noe. Nå er ho syk igjen:/ Kan jeg ringe dem og hlre hvordan det ligger ann?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ja klart du kan det Lykke til, håper dere får tatt mandlene snart.
Jenny-penny Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Klart det! Somregel den eneste måten å få til noe er å mase! Snakker av erfaring:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Takk! Ja, håper det jeg også.. Men da man skal planlegge sånn, så passer det liksom sjelden (som med alt annet) Jeg får ringe inn..
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Ja, det hadde jeg gjort. Uff, stakkars A... God bedring til lille storesøster. Klem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Takk! Sukk.. Synes så synd på henne. Ho som har gleda seg til å bade i bassenget sitt i dag, nå blir jo det lagt på hylla. MEN nå blir ho ihvertfall frisk til dåpen om en uke da, så jeg får se det positive i det. Får vi begynt med penicilin fort som svint så blir ho kanskje ikke så syk heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå