Gå til innhold

Gravid, men ingen tegn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går over i min 6 uke, og har ennå ingen spesielle graviditetstegn. Er kvalm til tider, men ingenting som sist da jeg hadde vondt i underlivet og sånn.

Det stikker litt i brystene av og til, men føler meg ikke så gravid jeg.. Er det grunn til bekymring? Leser at ved graviditet utenfor livmor har man ofte få tegn på graviditet.. Er litt bekymret jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er så tidlig i svangerskapet. jeg ble ikke kvalm før tre måneder ute i svangerskapet. før det var det bare litt ømme bryst, ikke annet

Skrevet

jeg tror ikke det er noe galt. det er jo noen som ikke oppdager at de er gravid før langt uti svangerskapet....og da kan ikke de hatt mange tegn.

Skrevet

Jeg var ca 20 uker på vei før jeg begynte å merke noen graviditetstegn og da var det mest at magen vokste og slik, jeg var mange ganger bekymret for dette hadde jo hørt så mye om morgenkvalme, ømme bryster og bekkenplager. Men jeg fikk ingen av delene er selvfølgelig glade for det var jo deilig å¨slippe men hver graviditet er jo forskjellig. Kan du ikke få presset igjennom en ultralyd tidlig slik at du får greie på om alt ser bra ut. Kan vel betale for det også det gjorde venninna mi da men det koster på privatklinikk tror hun betalte 1000,-

Skrevet

Jeg var 8-9 uker før jeg merket det godt.

Krysser fingrene for at alt er bra med deg og den lille :o)

Skrevet

Du må jo bare prise deg heldig. Grusomt å være veldig plaget...

Skrevet

Jeg følte meg ikke gravid før ca uke 15 og fikk en frisk gutt.

Helt normalt å bare være litt kvalm inni mellom og ikke noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...