Gå til innhold

Snufs! Jeg vil også ha ut babyen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i morgen. Fikk nr. 1 17 dager før termin, så hadde ikke forberedt meg på å gå så lenge. Nå er jeg så lei og "alle" føder for tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løpe liten tur... nei ikke vet jeg. mente legen min sa at jeg burde jogge en en tur om det nærmet seg termin

Skrevet

Uff, har problemer med å gå jeg. Bekkenløsning. Tror ikke jeg skal legge ut på løpetur :-) Ellers har jeg prøvd de fleste tips. Har hatt sterke kynnere i 3 uker nå. Babyen har lurt meg gang på gang. I går kom det noe som kanskje kan ha vært slimproppen, men jeg er jaggu ikke sikker. I dag er alt rolig igjen. Ingen tegn til at noe som helst skal skje :-(

Skrevet

Vet du, jeg hadde det akkurat likedan for ca 1 år siden. Min første kom 1 mnd før tiden, så med nr 2 hadde jeg ventet at han skulle komme litt før. Men neida, jeg gikk 1 dag over termin før han ville ut! Grusomt å gå å vente. Følte jeg gikk på overtid de tre siste ukene før han ble født. Men jeg tror din lille kommer på tirsdag, for da har jeg bursdag:)

Skrevet

jeg har et tips!!

akupressur!!

stimuler dette punktet

http://www.vitalheute.com/wp-content/akupressur.jpg

akkurat som på bildet, bruk tommelen og masser med klokka, gjør det så lenge du orker!

jeg fikk nåler med strøm hos akupunktør, og fødselen starta samme natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...