Gå til innhold

ikm rundt 5 juni, noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

symptomer her er vel egentlig bare ømme bryster. Har tatt en test igår, fikk ikke noe annet et neg. Noen timer senere kunne skimte en ultra tynn strek, vet at en ikke skal lese av etter oppgite tida. Var dumt å teste, 5 dager før og på ettermiddagenmed en vanlig cb. Får prøve på tirsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg har ikm 5-6 juni. Venter i spenning! Har veldig ømme bryster, ellers merker jeg ingenting. Trur jeg skal teste til fredag eller lørdag om ikke tr har kommet da.

Skrevet

helu helu

han ikm 5-6 juni. har ømme pupper å litt små stikking nederst i magen... men skal holde meg fra å teste frem til fredag ell lørdag, høhø...

Skrevet

Jeg har også ikm 5 juni...

HAr ikke så veldig mye symptomer.. veldig oppblåst i magen, økt utflod, litt øm i puppene...

Tenkte jeg skulle teste på tirsdag da samboer har bursdag da.. Håper så inderlig den sitter nå! :o)

Skrevet

har ikm 7 juni.. tok en test for to dager siden,men den var negativ! må smøre meg med tålmodighet:)

Skrevet

Mange av oss :-) Jeg har IKM på fredag den 6. Har kjempelyst å teste nå, men skal prøve så godt jeg kan å vente til det nærmer seg helg. Har ømme pupper og press/mensmurringer nederst i magen, men prøver å ha et realistisk syn på det hele....skal vel godt å gjøre å bli gravid så fort igjen etter ma (i april).

Lykke til, jenter! Det skal bli spennende å følge med - håper vi alle lykkes!!!!

Skrevet

Jeg har IKM 5juni. Testet i dag, men fikk ikke lest av testen før ca 15-20 min etter jeg hadde tatt den. Da var den posetiv!! Så nå lever jeg i håpet. Har veldig lyst å kjøpe ny test i morgen, men bør vell egentlig vente til torsdag.... vett ikke om jeg klarer det :)

Skrevet

IKM 4 juni, kjenner menssmerter begynne å komme, så da er vel tanta rett rundt hjørnet. Men håper jo selvfølgelig helt til tanta dukker opp!!

Kan ingen symptomer også være symptomer tro? he he he.

Skrevet

ikm 7.juni... kjempe spent.. veldig ømme pupper! (men har ømme pupper før tr også...synes bare de begynte så tidlig nå...) ekstra rumling i magen, småstikkinger til og fra venstre side i underlivet... og oppblåst! men får bare smøre meg med tålmodighet! i alle fall litt til...kan nok hende jeg tester til onsdag ;) har blitt lurt av disse symptomene tidligere :) men håper veldig etter sa tidlig i mars...

Skrevet

Tror jeg har IKM 4.juni og er veldig spent!

Har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før en dag over IKM - på torsdag. Har en test liggende så det er veeeeldig vanskelig å la være...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er IKM 5juni, og har nå testet posetivt! Jeg er gravid!!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg har også Ikm rundt 4 el 5, trur jeg skal teste i morgen tidlig...Jeg klarer bare ikke å vente:)

Skrevet

Skriver meg på her og jeg:) Ikm torsdag, men må bare prøve å teste i morgen... greier ikke vente.. Har ikke så mye håp etter 10 pp.. Har såre brystvorter, ellers ingen symptomer... så kryss fingre de som kan.. Krysser fingre for dere!:) *håper wild yamen har gort jobben sin*

Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg har en test liggende i skapet på badet,men skal ikke teste før fredag(om jeg klarer og holde ut så lenge) Er så spent:)

Skrevet

svaaaak positiv cb test i dag...fire dager før ikm... tør ikke juble enda...

Skrevet

Negativ test i dag :((

Men har et ørlite håp fremdeles siden TR ikke er kommet...

Skrevet

Jeg har ikm i morgen. Som hver måned er jeg realistisk inntil det motsatte er bevist:). Symptomer: Vært "rar" i magen siste uken, med litt murriner og smerte (særlig ve.side), MYE luft imagen. litt kvalm innimellom, pupper som er ømme (det er de hver mnd da).

Skal på fest med jobben på fredag, så kommer til å teste før det. (Har sluttet å teste på ikm, da jeg alltid blir så skuffet og ikm kommer like etterpå)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Noen som har testet? Jeg har SÅ lyst,men har lovet meg selv og ikke teste før nærmere helga..

Skrevet

Joda, SiljeLea...har testa i morges... Klarte ikke vente lenger, og har ikm på fredag 6. juni. Resultat: Blendahvit billigtest :-( Huff og huff! Tror nok ikke jeg er gravid, men har et øre-bitte-lite håp likevel, for jeg har hørt at billigtester ofte ikke slår ut før ikm. Noen med erfainger på dette?

Lykke til til dere alle!!!

Skrevet

Jeg testa også imårrest,men ingen utslag..:( Har ikke prøvd billigtestene så har ingen erfaringer med dem. Skal ikke teste før nærmere helga,har ett lite håp om at det er en liten spire der:) *krysser fingrene for oss alle* :)

Skrevet

Ja i dag er det dagen det liksom skal skje noe...

Jeg testet negativt for to dager siden, tør ikke teste igjen..venter å ser om TR kommer eller ikke, alle symptomene er ganske like på de som kommer rett før tr bortsett fra ømme pupper...

Hold deg unna tante rød!! :P

Hvordan er det med dere andre?

Skrevet

Jeg testet også negativt for to dager siden og går å venter på at tr skal komme...Jeg venter billigtester i posten, så jeg skal teste i morgen hvis tr ikke har kommet. Jeg har ingen spes symptomer, men bare en følelse av at tr kommer snart og litt ømme pupper hvis jeg tar på dem, men det er de kanskje alltid før tr. Vanskelig å si, jeg pleier liksom ikke å kjenne etter:)

Skrevet

Krysser fingrene for oss Beccis....

Jeg har også bestilt tester, de kommer vel i posten i morgen.. tenker jeg venter til lørdag eller noe med å teste hvis da ikke tr er kommet selvfølgelig... det er det kjipeste å få de blendahvite testene....

Jeg pleier ikke ha ømme pupper før TR, pleier heller ikke få mens smerter før den kommer så lever i håpet. Driver å går på do hele tiden for å sjekke om det kommer noe.. hehe.. har bare masse utflod...

Jeg er også svært så humørsyk, hissig ene øyeblikket, på gråten neste.. men igjen alt kan bare være pms...

Utholdelig denne ventetiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...