Gå til innhold

Ikke en "normal" dibber..

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Når jeg har født så føler jeg ikke noe trang til å dra hjem samme dagen for å "vifte" den nyfødte rundtomkring og for å sole meg i den inbildte glansen av "å...så sprek du er..." . Nei, jeg vil være de dagene som jeg kan få på sykehuset for å hente meg inn og fordi jeg mener det er det tryggeste for barnet.

* Jeg pakker ikke sakene mine og er klar for å dra i fra samboeren min bare fordi han har gjort noe i en annen rekkefølge enn meg, har en annen mening enn meg, kanskje har glemt noe eller fordi han har lyst på noe som vi kanskje ikke har råd til der og da.

* Har junior falt og slått seg så går jeg og trøster han.. jeg løper ikke så fort jeg kan til dataen for å dibbe om det.

* Skal familien kose seg ute i hagen så drar jeg ikke bærbare pc-en med meg ut.. hvilket syn på familiekos er det jeg ville hatt om jeg hadde gjort det?

* Er jeg på føden så gidder jeg ikke å sitte å dibbe mellom riene.. gidder heller ikke å ofre dib en tanke mens jeg er på sykehuset eller den første tiden etter.

* Jeg bryr meg mest om junior trives i klærne, er tørr/varm osv fremfor hvilket merke klærne er av.

* Jeg river ikke av meg håret og ruller rundt i krampegråt bare fordi jeg ikke får barnevakt annenhver (helst hver) helg og par dager/netter i uken.

* Jeg klarer å gjøre husvasken når junior er hjemme..han styrer og steller med meg med egen klut og lider ingen nød.

* Jeg klarer bare ikke disse seriene;

-home & away

-hotel cæsar

-frustrerte fruer

-sex & the city

* Jeg kjøper ikke hvite klær til junior..liker heller ikke å ha hvite klær på meg selv heller.

* Hvite vegger og hvite sofaer og andre møbler liker jeg ikke. Liker heller ikke minimalistiske stilen, men den hjemmekoselige stilen.

* Jeg går til butikken om jeg skal handle noe, jeg pløyer ikke igjennom nettbutikkene etter noe jeg kan få i butikken rett ved.

* Jeg donerer til veledighet, men har ikke trang til å brife med det eller å se ned på de som gir til en annen sak enn det jeg gjør eller de som gir mindre. Litt er bedre enn ingenting.

* Jeg står ikke oppført som donor. Er ikke sikker på om jeg vil det heller.

* Vi er masse ute hele familien, men får ikke dårlig samvittighet av en innedag heller

* jeg er ikke interessert i hva dere tjener eller hvor mye lån dere har. Og er heller ikke interessert i å dele min økonomi med dere heller.

* jeg kommer til å kjøpe trampoline til ungene mine. tror ulykkene vil minske eller forsvinne hvis man setter regler og er til stede når barna hopper.

jeg kunne ramset opp så mye mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med deg på det meste her, bortsett fra Sex and the City:)

Skrevet

hvis det er det du definerer som en "normal" dibber så tror jeg nok at flesteparten her inne er UNORMALE!! greit det er noen som drar det litt langt,men de fleste her inne har jo mer en luft mellom ørene....

Skrevet

Men tøff nok til å stå frem med nicket ditt er du ikke

Skrevet

Skriver under på denne, bortsett fra hotel cæsar, det må jeg få med meg. (min hellige halvtime)

Skrevet

Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på å skrive dette innlegget..hva er vitsen lissom....

Skrevet

Haha, artig! Enig med det meste foruten Sex and the city, men det fulgte jeg jo når det kom ut og da var tanken på mann og barn laaaaangt borte. Hehe, ikveld skal jeg nok ta og kose meg med en cosmoplitan å verandaen.

Skrevet

Men akkurat nå, gjorde du igrunn akkurat det samme som den "normale" dibber. Du brifet alle andre om hva du gjør og ikke gjør ved omtalte tilfeller. Mao lokker dib like mye hos deg , ser jeg, hehehe.

Snakk om å kaste sten i glasshus, hehehehe

Skrevet

Dette var det mest dobbeltmoralske innlegget jeg har lest på en evighet... Vet du,du er en heeeelt normal dibber. Hvorfor? Jo fordi du nå prøver å fremstille deg selv som noe eget og annerledes og skal ha frem at du er mye bedre enn oss andre.. Forsøket til tross,du er helt vanlig dibber:

-du legger ut i det vide og det brede om hvorfor du er så bra

-du rakker ned på andre

-du gjør narr av andres valg..

Om du da ikke er prototypen på en dibber så vet ikke jeg.

Skrevet

Hehehe knallbra!

Signerer anonym 16.16.

Skrevet

Sinnsykt bra sagt av anonym 16.16!

Kunne ikke sagt det bedre selv =)

Skrevet

Hvorfor tror alle dibbere at de er en utypisk dibber?

Skrevet

Kjenner meg igjen i en del som skrives her...men

når det er salg på h&m`s nettsider, ellos eller josefsons o.l. ....ja da hiver jeg meg over dataen :)

Synes det er "artig" å se hvor mye andre her inne har i lån og utgifter, for det gir et inblikk til når jeg evt skal ta lån..

Og sex& the city er egentlig en grei serie da :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du skriver dette innlegget, jeg..

Om jeg er normal eller unormal av den grunn, vet jeg ikke...

Skrevet

Du høres ut som en hvilken som helst annen mor, mao en helt vanlig diber :-)

Skrevet

Veldig enig med 16:16. Hehe,snakk om å tråkke seg selv på skoa!Mens man sitter på sin høye hest.

Skrevet

Jeg er veldig enig i mye, men noe av det oser en del av selvgodhet.Sånn "se på meg,jeg er bedre enn deg!"

Synes du ikke,HI?

.......vil si du er en ganske normal dibber,jeg. Siden jeg kjenner meg igjen i en del av det du ramset opp, og helt sikkert mange andre også, så vil jeg rett og slett du er en HELT normal dibber.

=o)

Vi er jo alle sammen ganske forskjellige. Dibber eller ikke dibber..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...