Gå til innhold

au vond i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet er urettferdig. Her ligger jeg og er dritkvalm hver dag og på toppen av det hele har jeg fått vondt i halsen. Er litt småbeskymret for toxo, men etter å ha hatt katt i 15 år så må det vel være måte på hvor uflaks en kan ha som gravid:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heiser denne jeg. Nå har jeg visst fått feber også, hadde dere gått til lege? Er jo trolig bare et uskyldig virus.

Skrevet

Lå rett ut for noen dager siden med feber, verkende hode og vond hals. Kasta opp som en gris samme kveld og det var jo utrolig deilig med den halsen. Bestemte meg for å ikke ta paracet og lå med kald klut hele natta, neste dagen var jeg MYE bedre! Det går fort over! Hold ut! Gurgler meg forresten alltid med Corsodyl når jeg har tendens til vond hals og synes det hjelper.

Skrevet

Når det gjelder toxoplasmose er jeg faktisk litt overraska over at jeg ikke har hatt det tidligere. Jeg er oppvokst med katt, har to hjemme og har jobba de siste årene på en dyreklinikk. Jeg er ganske ekstrem til å susse pusekatter på snuta og holder på med katt stort sett hele tiden. Tok en test hos legen og jeg har aldri hatt det. Må jo være utrolig vanskelig å få? Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...