Prish Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det er alltid noe man glemmer og i dag vil jeg være godt forberedt. Trenger gode ideer på hva som er lurt å ta med seg. Thanks!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Solhatter/capser Solkrem til både liten og stor Masse drikke Et stort teppe:) Badeleker Bøtte og spade osv. Frukt og mat Parasol til å dekke for solen, hvis dere har med små barn. Våtservietter- et must overalt hvor jeg går;) Badesko- Ikke nødvendigvis for å bade med da....hehe..Sikkert kaldt i vannet enda...brrr Noe å lese på. Solbriller Dopapir Det var det jeg kom på i farten:) Kos dere masse:)
Prish Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Smart! Glemmer ALLTID å ta med dopapir. he he he
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg tar alltid med kamera når vi drar på tur Har du barn som klatrer på steiner og som gåt barbeint, kan plaster være kjekt. (jeg husker aldri plaster nemlig, og gutten har har sår oooveralt, hele tida)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå