Gå til innhold

Gratulerer med dagen Phantomet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har hun bursdag, damen med stor mage og to gale gutter inni den. Jeg håper dagen bringer masse ro slik at formen holder seg noenlunde bra. Jeg håper selvfølgelig også at du orker å spise litt kake og feire sammen med resten av den store flokken din.

Hipp hipp hurra for et fint phantom :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen, Phantomet! Sikker på at det kommer til en fin-fin dag, og håper at formen er bedre, så du får tid til å nyte litt kake og presanger.

Solskinnsklem

Skrevet

Gratulerer med dagen og lykke til med de neste ukene!

Skrevet

Gratulerer med dagen :-) Håber det blir en fantastisk flott dag - men litt kake eller hva som frister, solskinn og alle de skjønne phantombarna.

Skrevet

Hurra for deg min venn!!!! Jeg ønsker deg alt det gode i dag. egentlig skule jeg ønske at jeg bodde sånn til at jeg kunne komme på døra med hemmeligheter, men det gjør jeg altså ikke, så da blir det ikkenoe hemmelig på deg :-)

Jeg håper ungene har startet dagen din med de deiligste fjesene i verden :-)

Skrevet

Hæppi børsdei tu ju! Hæppi børsdei tu ju! Hæppi børsdei tu verdens-mest-fantastiske-gravide-daaaaameeeee! Hæppi børsdei tuu juuuuuuuu!

Håper dere har hatt en strålende dag, og at formen din er såpass at du har kost deg i solen og med kake og andre deilige saker som følger med når man har bursdag!

Er litt lei meg selv for at jeg ikke er hjemme hos guttene mine og storeM på min egen bursdag, men jeg får ta det igjen når jeg kommer tilbake fra Stavanger.

Skrevet

Hipp hipp hurra for bursdagsjenta:=)

Skrevet

Grattis med dagen, phantomet!! Håper du hatt en finfin dag med gjengen din :)

Skrevet

Hæppi bursdan te du!!

Håper du har kosa deg på dagen, med den store magen! (den var dårlig, måtte bare rime litt, får skylde på solstikk..)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!

Håper den har vært strålende for deg og storfamilien din.

Stor og god klem fra minstemann og

Skrevet

Hipp hipp hurra fra meg også!

(unnskyld at jeg ble litt forsinket....)

Håper du fikk en strålende dag i solen med emmeligheter fra store og små, masse godis på fat og en finfin feiring :o)

Skrevet

GRATULERER MED VEL OVERSÅTT, PHANTOMET!!!

Håper du hadde en fin feiring i går!:-)

Forsinket bursdagsklem fra

Skrevet

Ikke oversått, men oversTått! Tulleguri jeg...:-)

Gratulerer med gårsdagen i alle fall!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner jenter!

Gårsdagen ble en veldig fin dag! Fikk ligge lebge i sengen min etter at mann og gutta stod opp. Og utpå formiddagen kom de opp med frokost, sang og gaver.

Junior hadde tegnet en veldig fin tegning av en racerbil, som mamma fikk kjøre og vinne den store pokalen i... *smiler*

Phantom-mannen hadde kjøpt plei deg selv ting til sin kone.

En vennine med barn kom til grilling og selskapelighet, men før det hadde hun Junior hos seg noen timer,slik at jeg kunne slappe av, mens Måka sov. Fikk en diger hengende jordbærplante,slik at jeg herved er sikret noenbær før ammingen begynner..Den henger så fint rett utenfor inngangsdøren. Ble riktignok hengt veldig høyt, for å prøve å holde de ivrigste fingrene unna.

Etter grilling kom svigers på kaker og kaffe. Jeg fikk en stor nydelig bukett roser av dem, pluss at den nyeste kokeboken til Stiansen er bestilt. ;)

Og da dagen var på hell og gutta var nesten i seng kom snille Gummis innom med den nydelig orkideen. Det var hyggelig å få pratet litt, og jeg gleder meg til hverdagen blir roligere for hennes vedkommende, og fysikken min blir bedre...slik at vi kan gjenoppta hyggelig sosialt samvær.

Sumsumarum..en veldig fin sosial og hyggelig bursdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...