Gå til innhold

Rier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Hvordan kjennes rier ut?

Jeg tror jeg har fått rier, men vet jo ikke hvordan det kjennes ut, så jeg vet ikke hva det er skikkelig. Men det er noen mensmerte/krampe følelse aktig på venstre side. Langt nede på magen. Er det rier?

Er snart i uke 35, syns det va tildlig å få rier nå, men det e vell kanskje vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min jordmor sa at rier føles som kynnere bare at det er kraftigere og at de kommer i system, med gjevne og etterhvert kortere mellomrom. Siden dette er første gang jeg selv er gravid må jeg bare stole på at jeg skjønner det når det er rier som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kynnere er stramming over magen, og mensmurring innimellom... rier da vil du kjenne d! d kan jeg love;)

 

rier da har du kraftig menssmerte og steinhard mage, såvidt du orker å bevege deg.. du kjenner det omtrent på hele kroppen, du får kanskje vanskligere for å puste skikkelig og må finne en slags rytme å puste i...

 

det er mye verre enn menssmerte/mensmurring. mange kjenner det også i korsryggen rundt hele livet... gjerne nedpress kan du kjenne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke vanlig med rier så tidlig.. en uke eller to før termin kan d begynne å komme modningsrier, det er som kynnere bare de kommer litt jevnere og rytmisk, men de avtar gjerne og forsvinner igjen. har du ordentlige rier vil de ikke avta og forsvinne men komme hyppigere=)

 

du merker det godt når du får det. jeg for min del synes ikke kynnere og rier er noe likt i d hele tatt. men en ting er sikkert, når riene kommer tar du ikke feil av hva det er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...