The most famous Ludder Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 teit og dum.... Neida søtnosen, bare tuller med deg, du er herlig! smask!
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Selv om jeg er så ordentlig? Hehe:) Nå er jeg ganske sliten i kroppen kan du si, og får gjester om en time!!! Hvordan skal jeg overleve?
The most famous Ludder Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Ganske skallebank her, ikke kult når jeg ikke har cola og typen har stukket på øving. Men deilig å kose med klumpen min igjen :-) Du er herlig selv om du er ordentlig ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jasså... så frøken prektig og ludderet har hatt en heftig date:-)
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Du skulle vært der vettu. To damer er bra det, men blir jo ikke helt det samme uten, ja, en mann?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Vi får ha det til gode:-) 2 damer går greit, men litt for lite for min del:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå