Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 har lyst til og ha sex med en fyr.... hihi
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Nei...syntes det er helt greit jeg Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Nei, hvis det er sex du vil ha så er det vel greit, men vil du ha et forhold, så ville jeg ventet:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Er vel ikke så uvanlig det nå... tror nesten det er mer sjeldent å vente...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Men bruk kondom...ikke for å virke "moralsk", men kjedelig å pådra seg både det ene og det andre, man kjenner jo ikke alltid personen så godt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Hadde sex på første date jeg, etter å ha chattet med ham på nett et par mndr - nå er vi samboere og venter vårt første barn på slutten av sommeren... :-) Gjør det som du føler for, synes jeg... :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Spørs litt på typen kjedelig hvis han er en av de som bare er ute etter en ting og ikke kan stoppe og skryte av at han fikk deg til sengs tidlig til kamerater og slikt. Hater det når slike rykter oppstår hvorfor er det ikke vi jenter som setter ut slike rykter om gutter de er ihvertfall løse nok på tråden. Gjør det du føler for men enig med den som skrev bruk kondom ikke verdt å få noe dritt p.g.a one night stand.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Har hatt et par typer jeg hadde sex med på første/andre daten, jeg hadde håpet på at det skulle bli noe mer, men det hadde ikke de... Når jeg traff sambo bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle gjøre samme "bommerten" igjen, Vi hadde vel sex på 3 daten, men da visste vi begge hvor vi ville.
lille_Harepus Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 du er bare en hore viss du tar betalt for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå