framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Hei jenter! Forrige pp kom tr SEKS dager på overtid og jeg ble superskuffet!!!! Etter det har jeg prøvd å bare ta det med ro og ikke tenkt på hvilken dag jeg har eggløsning og ikm og sånn, og sengekosen har vært "på orntli" i stedet for etter en teknisk plan. Siden jeg ikke har helt kontroll på syklussen lenger, er det litt ekstra spennende. Noen andre som ikke fikk spire forrige pp som er "på an igjen" med eggløsning i disse dager?
MilleMamma84 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ingen spire her heller forrige pp, men her kom TR tre-fire dager før så syklusen min ble forkortet litt. Sambo jobber to uker borte og er en uke hjemme, så jeg er litt usikker på om hjemmeuka hans klaffer med EL. Forventer EL i disse tider og han drar på jobb i kveld og blir borte til fredag. Så, det spørs om vi ikke får satse på sommerferien dersom EL er på onsdag=) Jeg er litt på det tekniske planet, tester med EL-tester nå. Vil så gjerne vite når EL egentlig er. Hadde vært fint med positiv strek når sambo er hjemme. Nå er det på an igjen, vi får bare hoppe til køys så snart sjansen byr seg, og se frem til testing om to-tre uker=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå