Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Min forrige babis var kjempeaktiv og ut kom det en kjempe aktiv pjokk også. Dene gangen er det motsatt. Jenta i magen er veldig rolig. Legen sa til meg at det sies at de får personlighet o.l allerede inne i magen. Det er jo så moro;o) Men min baby er mest aktiv på natta. Grøss og gru...håper ikke det blir en nattebabis som aldri vil sove :-/ Noen her som har merket noe til mye aktivitet i magen på natta og det samme etter den har kommet ut?????
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Det tror jeg at er en ren tilfeldighet og jm på fødselsforberende kurset sist jeg gikk graivd,sa også at hvordan babyen var i magen, har ingenting med hvordan de blir etter de er født,men at de ofte kan se på barsel,rett etter fødsel hvordan babyen vil bli. Jeg hadde en veldig aktiv baby i magen første gang,men veldig rolig da hun ble født,en aktiv gutt,som også ble aktiv liten baby.
Herkules Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 De sier at en aktiv baby i magen ofte blir en aktiv baby utenfor Gutten min var veldig rolig imagen og en rolig gutt som liten, nå er han en meget aktiv krabat på 22 mndr. selv om han har et høyt aktivitetsnivå så er han flink til å holde på på egenhånd og være rolig rundt aktivitetene, men sitte stille på fanget det skal han ikke
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Min jente var veldig aktiv hele dagen egenlig. Hun er veldig rolig. MEN hun pleide å ha et raid rundt midnatt og det har hun nå også :-s Håper det endrer seg etterhvert :-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Det stemmer ikke med mine to. begge har vært superaktive i magen, natt og dag, mens begge nå er begge rolige og har vært såkalte sovebabyer som små...sover hele natta osv... Men enig at man kan se det på barsel allerede hvertfall.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Ja det sies så mye rart. Det blir hva det blir, hehe.. Men er det noen av dere som har hatt mye aktivitet i magen på natta og ikke fult så mye på dagen? Hvordan har ungen da vært når den har kommet ut??
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Førsta mi var sinsykt aktiv i magen på natta, men når vi fikk innført rutiner o.l så sov hu natta rundt for første gang ved ca 3 mnd. Hadde en periode der hu hylte og skreik om natta når hun klarte reise seg opp i senga men det problemet ble løst med babysafe.. Denne gangen har jeg en ganske rolig baby i magen, jeg får sove på natta uten at jeg våkner av super aktiv unge..
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 De er ofte mer aktive på nattestid og når mor hviler, når mor er i bevegelse blir de ofte vugget i søvn. Forrige gang ble jeg vekket mye på slutten av harde spark om natta. Jenta mi sov omtrent ikke om natta de de første måndene etter fødselen heller, men det tror jeg er mer tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå