Gå til innhold

Hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som bærer på en hemmelighet? Eller skjule noe stort for mannen/kjæresten deres? Om at han ikke er den virkelige faren til barnet deres?

Er ikke skyldig selv men kom bare plutselig på det spørsmålet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nettopp lest snømannen eller?

Skrevet

ja jeg har en hemmelighet som jeg har skjult for samboeren min. Jeg er gentlig en MANN, hahaha

Skrevet

Jeg hadde det, helt til i forigårs kveld. Da satte vi oss ned og jeg fortalte han alt. Det var utrolig godt å ikke bære på det alene lenger og det utgjør mye at han nå kan forstå meg mye bedre.

Ingen av de tingene jeg var redd for skulle skje, som at han skulle se på meg anderledes og/eller bli sur for at jeg ikke hadde fortalt det før vi ble kjærester, skjedde ikke i det heletatt. Han var veldig forståelsesfull og er der for meg uansett,

Fordi han elsker meg.

Skrevet

Jeg drar til Danmark på "jentetur" neste uke.

Dvs; mannen min tror iallefall det. I virkeligheten skal jeg få kunstig befruktning der nede. Fordi jeg ikke vil ha genene til sambo på mitt barn. Han stinn av gryn, men har ikke akkurat utseende med seg, og ei heller noen voldsomt imponerende personkarakteristikk.

Selv er jeg en kløpper i matte og språk, og er interessert i å bli inseminert med sæd som bærer de samme genene som meg. Dessuten skal jeg sørge for at donoren har lik etnisitet, øyenfarge og hårfarge som meg selv for ikke å røpe min lille hemmelighet om noen mnd.

Kun min søster som vet dette.

Skrevet

Håper dette er tull, stakkars samboer. Det blir bittert om dere noen gang må ta blodprøver i forbindelse med farlig sykdom feks.

Skrevet

Har bedt en sjaman om å ganne deg, og bedt til gud om at du ikke skal bli gravid, håper en av delene hjelper. Syke syke menneske.

Skrevet

hehehe...sett litt for mange såpeserier Anonym 13.07?

Skrevet

Tror nok ikke helt på den her nei.

Når har du eggløsning?

Skrevet

Mulig du er en kløpper i matte og språk, men biologi er et ukjent felt, skjønner jeg!

Hahahahaha! Hvis du vil ha barn med en med samme gener som deg, kan du bare p**e broren din eller et annet familiemedlem.

Så får du øyefarge osv med på kjøpet. Helt gratis! Må jo bli vakre barn.

Søsteren din er like glup, skjønner jeg. KAN være en fordel å få inn noen nye gener................................

Skrevet

Hehe, dritbra Anonym 13:07. Beste trikset jeg har hørt på lenge!

Skrevet

Hvorfor er ikke anonym 1307 sin historie troverdig? Jeg synes det høres fornuftig ut jeg! Da blir både kjærring og mann fornøyd, og det man ikke vet har man da heller ikke vondt av. Dessuten blir vel alt som mannen hennes bidrar med av bleieskift, barnevakt, oppdragelse osv osv en stor BONUS! Tenk alle de mannfolkene som har egne biologiske barn,m en som gir en lang faen og ikke hjelper til det grann i barseltida og oppveksten ellers. Her kan dama føle at det er hun og barnet som er "familie" og mannen hennes bidrar med pæng og gratis barnepass. Ingen bitterhet og klaging over en udugelig far, og om han er en fantastisk far, så er jo det bonus! APPLAUS TIL EN KVINNE SOM HAR SKJØNT DET!

Skrevet

hehe, det er vet verste jeg har hørt. Det var så slemt at det nesten blir komisk. Stakkars den dotten av en mann du har

Skrevet

Enig! Dette var gøy og fantasifull lesning. Kjør på!

Skrevet

Det jeg finner mest underholdende med NN 13.07 sitt innlegg er: Ja, du kan finne noen med potensiellt gode gener til å få barnet ditt med. Men husk, din lite tiltrekkende og personlighetsløse samboer er han som skal være med på oppdra barnet. Husk, alt er ikke gener...det går også mye på miljø.

Ikke engang prøv å si at han ikke får noen inflytelse, for det gjør han.

Men, absolutt en "bra" hemmelighet.

Morsom du som skal pusse gamleheksa på henne. Om NN 13.07 forblir barnløs, så vet vi alle hvorfor.

Skrevet

Jeg har siden 2002 løyet om at jeg ble voldtatt bare for å få oppmerksomhet.

brukte det som unnskyldning for å få KS med snuppa.

Skrevet

Har fått barn med halvbroren min, men det visste jeg ikke før jeg hadde født da foreldrene våre ikke fortalte det.

Dvs at pappa sa ikke at han fikk et barn før han ble sammens med mamma, men de visste jo begge at han var faren til kjæresten min, men ingen sa no som helst og broren min hadde fått vite at hans far var død etter en ulykke.

Vi er ikke sammens nå og har nesten ikke kontakt, men kjjip og vite at han har barn sammens med sin halvbror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...