2prinsesserogbim Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 jeg også bare sitter her... sambo har utdrikkingslag i dag.... hadde vert greit om det gikk noe gøy på tv
*S* Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Er våken jeg og;) Kjeder meg egentlig.., sitter å venter på at naboen skal komme hjem fra byen.. hehe..
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Her går det i Miami Ink og bim, hihi.... Er også alene i kveld! Lurer også på dette med naboen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå