♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Hun var full i feber på tirsdag. Helst utrøstelig natt til torsdag, så da var det på legevakten. Hun hadde ørebetennelse i begge ørene.... Når vi stod opp på torsdag hadde også nesen begynt å renne, hun var tett i brystet (gurgler og piper) og hun hostet som en hund om natten. Og nå nærmer feberen seg 40 igjen. Huff, vet ikke om vi skal drasse henne med til legen igjen, eller om vi skal vente å se siden vi var der på torsdag?! Kan jo hende det bare er forkjølelse som går??=/
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 alle mine 3 har vært kjempedårlige forrige uke, med halsbetennelser, feber og snørr- ja for ikke glemme oppkast som følge av alt slimet:/ var heftieg saker, som satt i hele uka. Fikk du ikke pencilin for ørene?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Jepp, hun går på apocillin. Oppkast glemte jeg, det kommer jo med hosten=( Det gikk over av seg selv etter en uke?
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 gikk vel en 3-4 dager så var det liv i skrottene igjen! Masse drikke, hvile og soving i mamma og pappas seng gjorde susen:) hadde ikke klær på, bare undertøy ( siden vi ikke var på stranda) g tynt teppe om natta for å holde tempen i sjakk! han prøvde seg forøvrog inatt med: mamma, jeg må sove hos dere, jeg har vondt!hehehe, lov å prøve seg:-) god bedring
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Er jo på 5 dagen nå=/ Uff, vi får bite tenna sammen! Dobbelsengen gjør alltid susen=P Glad hun ikke er stor nok til å late som enda... hehe
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Er hun på 5.dagen med Penicillin?Da hadde jeg nok tatt kontakt med legen igjen....Men det kan fort gå 4 dager før PC virker ordentilig da.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå