Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 vi har tenkt oss til strømstad i sommer.. er det noen som vet om det er noen babybutikker? å er det noe å spare?
lego Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 I strømstad så ligger det en babybutikk så vidt jeg vet... husker ikke helt hva den heter... noe på K..... Men vil anbefale deg å ta turen til svinesund og heller handle på happyland, evnt babyproffsen på nordby...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Er det ikke Kattis babyshop som er i Strømstad? Jeg hadde også tatt turen til svinesund om jeg var dere, happyland er verdt et besøk..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Om det er noe å spare kommer vel helt ann på hva du skal ha, om det er noen spesielle tilbud og kursen.. Jeg har aldri vært på den i Strømstad, men som de andre sier, Happyland og Babyproffsen.. den siste er relativt dyr da, synes jeg. Ihvertfall på klær.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 jeg tenkte litt på å kansje kjøpe sportsvogn når vi alikavel skal dit.. noen som hvet om en nettside?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå