*makrell i tomat* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Noen som har 2 stk Bon Jovi billetter til salgs? Ullevåll Stadion 18.juni
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Prøv på bilettservice eller finn. mine får du ikke ;-)
lego Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Sjekk "bon jovi" gruppa på nettby... Mener det er noen der som skal selge...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 qxl.no der er det flere biletter til salgs....solgte nettop våre der:) Og det fine er at de ikke har lov å ta mer enn det de selv ga for biletten!
trebarnsmammaen Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har to billetter til overs!! Sender deg pm med info:)
trebarnsmammaen Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 ...kunne svart deg hvis du hadde profil...;-) Billettene er sitteplasser, men gode, tror jeg. Bestillte ganske tidlig på dagen. Koster 595 pr stk, selges samlet. Har ikke lyst til å legge ut tlf.nr her, så kanskje du gir meg en mailadresse eller noe hvis du er interessert?
*makrell i tomat* Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 Hei mammaen til lille my ) Jeg er interesert i billettene!!!!,men hvordan lager jeg en profil?? Får bare opp "fatal error" når jeg skal inn på "min side"... Har neppe lyst til å legge ut noen opplysninger her...
trebarnsmammaen Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Sånn hadde jeg det også! Hvis du finner nettsideansvarlig på dinbaby, sender du henne en mail. De ordnet det for meg med en gang:-). Jeg skal se litt rundt og se om jeg finner mailadressen, legger den isåfall inn her:-)
trebarnsmammaen Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Det eneste jeg finner er webdesigner/webansvarlig, mailadressen hennes er [email protected] Tror det var henne jeg sendte mail til også:-) Lykke til! Venter spent på om jeg får pm fra deg!
*makrell i tomat* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2008 Hei igjen mammaen til lille my ) Nå har jeg sendt deg en pm )
*makrell i tomat* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2008 ¤ dytter ¤ fram til mammaen til lille my.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå