Gå til innhold

2 eller 3 år mellom søsken..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her m 2 år imellom søsken? Har litt lyst til å begynne på nr 2 til høsten, men er litt usikker på om jeg skal vente litt og heller ha 3 år mellom ungene. Begynner og bli værpesjuk også da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen erfaring men vurderer det samme :) selv om det gikk raskt med første er det jo ikke garantert at det går like fort med neste, så jeg tipper vi prøver når det er mulighet for ca 2 år mellom, og satser på å få en baby til så aldersforskjellen blir et sted mellom 2 og 3 år, Synes rett og slett fire år mellom er alt for mye, så tar ikke sjansen på å vente med prøvinga

Skrevet

tenker det samme her også;) To år imellom må vel være greit for ungene ihvertfall. Da har de mye glede av hverandre framover :) Det blir sikkert stritt men.. hehe! Fire år imellom kunne jeg ikke tenke meg.

Skrevet

Vi har snaut to år mellom våre nr 1 og 2. Moren min hadde planlagt tre år mellom meg og et søsken. Hun slet med gjentatte aborter, og vips hadde det gått 6 år før jeg endelig fikk søsken.

Klart det er stritt med to unger, men det tror jeg det uansett er om du har 1,5 år mellom eller 10 år, hehe... Bare hopp i det!!

Skrevet

Heisann :)

Jeg har 3 barn, en liten gutt på 7 mnd og to jenter på 5 og 8 år - altså tre år mellom dem, og de har alltid lekt kjempegreit sammen, ville ikke hatt mer aldersforskjell... minsten kom 5 år etter, hvem vet - kanskje han får et søsken neste år igjen... ;) da blir det 1,5-2 år mellom kanskje, men jeg fyller 35 og vil helst ikke ha barn etter da, så da får det bli neste år eller aldri... Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...