La Perla Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Kom på det etter expats innlegg. Hadde en sånn. Mitt minne om den er at min store dorske hund pleide å sove i den om natten inne på mitt rom. Og så snorka han så forferdelig, så jeg stadig måtte opp og flytte det store, tunge hans som han over kanen på stolen. Hehe, det var tider, ja.
Himmel og hav Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Åja, de husker jeg godt! Husker spesielt en gang jeg og kjæresten min reiste for å besøke noen venner som hadde kjøpt seg leilighet i Stavanger. Vi skulle sove der en helg. Etter 6 timer på toget og mye fram og tilbake var vi endelig der seint på natta, så viste det seg at de hadde ingen madrasser eller senger til oss, for de hadde tenkt at vi kunne sove i hver vår papasanstol! Jaddddda! Greit at " der det er hjerterom er det husrom" men det var ikke en helg med overordentelig mye søvn! Og for de som ikke vet hva det er : http://en.wikipedia.org/wiki/Papasan_chair
OsloMor Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 De er jo så fine, sånne hadde onkelen og tanta mi. De var yngre og kulere enn mamma og pappa, som bare hadde kjedelig skinnsalong. (De stolene matcher fint mine nye haremsbukser iallefall;)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Hehe, husker? Bruttern har sånn på rommet sitt han;) Og den kjøpte han i fjor!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Bare ett ord kan beskrive de stolene ja: grusomme. Same goes for de før nevnte bukser.
OsloMor Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Det er eksakt hva som er poenget mitt; det er aldri forsent!! Broren dinhøres fornuftig ut. Papasanstoler er like bra nå som på 80-tallet, AKKURAT som harmesbukser er like så fint, om ikke bedre, nå som i 1987;-0!
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Hunden min hadde en sånn en. Nå er den begravet under et berg av kosedyr som aldri blir brukt og avventer avreise til dynga. Men det skal stolen ha, den tjente bikkja eksemplarisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå