LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Om det er hun med smilet bakpå så er de visst fult opptatt med flytting, så er vel ikke så mye her innpå. Men kansende en melding å spørre for deg om du vil?
pøber´n & je Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Var inne og sjekket det, og det var med smil bak. Neida, det haster ikke. Jeg var litt treg med å sende den dessverre, så jeg håpet at den hadde kommet fram i dag som lovet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Okei. De hadde visst siste natta der i natt som var, men posten stoppes nok ikke så fort. Kan legge inn et ord på face då om at du lurte på om den var kommet frem. :-)
Pocoyoツ Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Hei! Fikk ikke bamsen før vi dro, men skal tilbake å tømme leiligheten helt uti uka, så da sjekker jeg postkassa! Evt blir jo posten videresendt hit. Gleder meg skikkelig til den kommer, vi har en laaaang diskusjon hver kveld før storebror legger seg, han vil jo ikke sove uten bestevennen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå