balsam Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 jippi!!!! med 6 minutters mellomrom i en time!!=)
iznogood Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 oii... spennende. da skjer det kanskje i natt, da? lykke til - snart har du mirakelet i armene :-)
Heaven har født::) Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Heier deg frem. Håper du får en super fødsel. lykke til:)
Gjest det spirer og gror Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 ååh.. jeg vil å!!! masse, masse, masse lykke til!!!! =)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Nå går det jo sport i lette fødsler her inne for tiden, så du får kaste deg på den du å Lykke til!
piano♫ Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Så spennende! Lykke til med fødsel :-). Om ikke lenge har du en liten skatt i armene dine.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 31. mai 2008 #13 Skrevet 31. mai 2008 ...åh sukk )...kunne godt tenkt meg & føde på nytt igjen jeg ) selv om det er bare snart 11 uker siden! Masse lykke til...tenk snart har du en liten gullklump i armene dine )
Cat.68 Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Slenger meg på og ønsker deg lykke til med fødsel. Snart har du nurket i dine armer.
blond Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 1.juni er en fin dag å ha bursdag på! Lykke til, dette klarer du!!
Joikaboll@ Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 Oioi, masse lykke til! Jeg er så glad jeg er ferdig :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #19 Skrevet 1. juni 2008 oi oi oi spennende )) masse lykke te vennen skal tenke masse på deg (kanskje du har født allerede?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå