Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jippi!!!!

med 6 minutters mellomrom i en time!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oii... spennende. da skjer det kanskje i natt, da?

lykke til - snart har du mirakelet i armene :-)

Skrevet

Lykke til ...

Skrevet

Heier deg frem. Håper du får en super fødsel. lykke til:)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

ååh.. jeg vil å!!! masse, masse, masse lykke til!!!! =)

Skrevet

Lykke til..

Skrevet

Lykke til:)

Skrevet

Nå går det jo sport i lette fødsler her inne for tiden, så du får kaste deg på den du å :)

Lykke til!

Skrevet

og de blir bare sterkere=)

Skrevet

Så spennende! Lykke til med fødsel :-). Om ikke lenge har du en liten skatt i armene dine.

Skrevet

...åh sukk :o)...kunne godt tenkt meg & føde på nytt igjen jeg :o) selv om det er bare snart 11 uker siden!

Masse lykke til...tenk snart har du en liten gullklump i armene dine :o)

Skrevet

Oioioi lykke til:)

Skrevet

Slenger meg på og ønsker deg lykke til med fødsel. Snart har du nurket i dine armer.

Skrevet

1.juni er en fin dag å ha bursdag på!

 

Lykke til, dette klarer du!!

Skrevet

Oioi, masse lykke til!

Jeg er så glad jeg er ferdig :-)

Skrevet

oi oi oi spennende ;))) masse lykke te vennen :) skal tenke masse på deg (kanskje du har født allerede?? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...