Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg blødde neseblod for to dager siden, men mensen er det i morgen 7mnd siden sist jeg fikk...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Går forresten ikke på blodfortynnende medisiner da, men har tynt blod i utgangspunktet...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 har forresten ikke hatt mens likt med blodfortynnende medisiner, men hadde ganske liten blødning etter fødselen med blodfortynnende. Neseblodet derimot stoppet jo aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå