Plutseliten :) Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 På vg nett har de kåret Norges mest sexy strand...en kåring som forøvrig Solastranden vant. Kan noen fortelle meg hva en sexy strand er liksom?
iznogood Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hva var kriteriene for sexy strand? Sexy strand.... hmm... sand, i alle fall og ikke sånne skarpe steiner som vi har rundtom her.. og eller vet jeg virkelig ikke hvordan en strand går frem for å bli sexy :-D
Plutseliten :) Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Tja...fin rumpe og masse muskler Ikke vet jeg,kanskje fine solnedganger osv? Fin,pen,ren,stor,vakker strand...det kan jeg skjønne. Men sexy strand...den har noe ikke skarpe steiner nei. Her er lista: Dette er Norges 10 mest sexy strender (stemt frem av VG Netts lesere): 1. Solastranden, Sola 2. Sjøsanden, Mandal 3. Oddanesand, Larvik 4. Huk, Oslo 5. Ringshaug, Tønsberg 6. Vollen, Asker 7. Storvika, Stjørdal 8. Refviksanden, Vågsøy 9. Borestranden, Klepp 10. Njervesanden, Lindesnes
dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 solastranda solastranda hei hei hei, det er stranda som har vaska seg! det er fint der da i alle fall :-)
tebekaa Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har bodd i Stavanger et par år og opplevde derfor 2-3 dager med sommervær;-), så jeg har altså vært på den berømte Sola-stranden. Stranden er etter mitt syn sexy fordi: 1. Det er mange fine sandbanker der som i tillegg til å se litt "curvy" og sexy ut også kan innby til at man kan gjemme seg bort litt;-) 2. Surfere 3. Babes i minimale bikinier som sikler etter surfegutta
dritgrei hei hei! Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Fritt for å være en av de minimale babesene med minimale bikinier på serdeles brune og veltrente kropper... det hadde vært en drøm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå