Gå til innhold

Husvask


Anbefalte innlegg

Skrevet

er passe å begynne på i 22 tiden på kvelden :)

 

Med den varmen,7-8 unger løpende ut og inn...div servering av is,kjeks,pølser og brødskiver.

 

Plenklipping gir endel gress under føttene vet jeg,og plaskebassenger store og små,med og uten sklie.

 

Nå er alle vennene hjemme, 2 i seng,en på stranden med vennegjeng,og en på hyttetur.

 

Så huset vaskes nå og 5 bunadskjorter skal stives og strykes.

I morgen er det barnedåp for niesen min.

 

Marsipankake har jeg lovet å bake,og egentlig burde vi pakket for Spaniatur på mandag.

Men man skal ikke sove bort sommernatten.....så jeg kan jobbe i maaaaange timer til :))

Venneparet med vannkopperbarnet sa jeg nei til,og da utsatte jeg likeså godt hele grillparty til neste lørdag.

Kanskje like lurt,så blir det ikke for mye på en helg,og vi kan glede oss en uke til og ikke minst servere god spansk rødvin.

 

Fikk melding fra Albir dit vi skal at det regner er 18 gr og vind. Det er meldt sånn utover uken :(

Det er litt kjedelig,hadde sett frem til bading i bassenget og på stranden...men vi kan kose oss uansett vi :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke ta det helt bokstavelig at du ikke skal sove bort sommernatten :-)

 

Men heller vaske hus og styrke skjorter når det er litt sval utover kvelden - enn å stå i stekvarmen og slite med saken :-)

Skrevet

Har ikke vært mulig å få det til på dagen i den varmen og med småtroll springene rundt bena.

 

Snart ferdig med huset nå...så blir det dusjing ,henting av storejenta og kaste seg over skjortene.Det blir bare 3skjorter....for nestyngste har jeg funnet en pen sommerkjole til,minstemann får skjorte og tynn bukse..kan ikke utsette dem for strømpebukse,ullstrømper og tunge ullbunader i den varmen som er meldt i morgen.Den skal feires ute,og jeg vet at der vi skal sitte står sola rett på...

 

Så sambo,datter og stesønn får slite litt ;)

 

Så det blir nok noen timer søvn etterhvert :))

Skrevet

He he, lykke til med vaskingen (har akkurat gjort noe av det samme selv...) Så nå passer det å sitte litt på verandaen med tente stearinlys og kald Pepsi Max :)

 

Fikk akkurat SMS fra dit du skal og det er visst ikke så bra vær der, nei... De meldte om 17 grader og regn i dag. Men jeg vedder på at det blir KNALLVÆR til uka :)

 

Lykke til i barnedåp og GOD TUR til Spania!!

Skrevet

Hei Plutseliten!

 

En liten væroppdatering fra meg som er i Spania, dog litt lenger syd enn dit du skal. I går regnet det i bøtter og spann, men i dag da jeg våknet og nå så har det klarnet opp, er sol og blå himmel. Jippy! Så, håper det holder seg utover uken, så du også får nyte bading og soling. Vi har en uke igjen, har allerede vært her i 2 uker, og nå som vi har fått litt rutine her nede, kunne jeg tenkt å bli lenger :-)

 

Lykke til med barnedåp i dag, og god tur til Spania!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...