Gå til innhold

Forelska i homofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt pladask for en homofil/bifil gutt.... Holder på å bli sprø her... Vi flørter helt vilt og har sovet sammen... Noen andre som har opplevd dette?? Kan han omvendes? Jeg vet han liker meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva legger du i "sovet sammen?" Har dere hatt sex? Hm, aner ikke om han kan omvendes.. Tviler..

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hvis han er bifil er det vel ikke noe problem?

Gjest det spirer og gror
Skrevet

man trenger vel ikke å omvende en som er bifil?? eller..?

og er han homse så hadde han vel ikke flørtet og sovet sammen med deg?? hvis det ikke er bare "tøys" da.... vet sannelig ikke jeg..

Skrevet

Nei, bare uskyldig kosing... Slik som allti når jeg treffer han... jeg får han ikke ut av huet, blir snart gal... Trodde ikke d ville bli sånn når man er 30! Føler meg som en 16 åring igjen.... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Høres sikkert helt teit ut dette her.....

Skrevet

Er usikker på om han er bifil eller homofil for å være ærlig, det er et veldig ømt tema hos han... Klart det kan være tøys, men jeg kjenner igjen måten.... vis noen forstår.....

Skrevet

Ville ikke tro det var noe problem så lenge han er tiltrukket av deg som bifil?:) Deilig med forelskelse,da!

Skrevet

Han kan nok ikke omvendes, nei. :) Kan du ikke si at du liker ham, og lurer på hva han føler? Hadde vel vært greit å vite om han er bifil, slik at du har en sjans... :) Høres kjipt ut for deg, hvis han er homofil, da... Har han vært åpen som homofil lenge, eller er han kanskje i ferd med å finne ut om han er homfil eller bifil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...