Gå til innhold

Lillegutt krøp opp hele trappa idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi har bare bodd her en uke!Har ikke hatt trapper tidligere.

Han gikk 3 trinn mens jeg holdt ham i hendene her en dag,samme dagen gikk han 5 skritt.Og idag krøp han opp hele trappa selv!Jeg gikk selvføgelig bak ham!Og nå er grinda nede også skrudd opp..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... ja nå får du nok å henge fingrene i :) Mini her går ikke selv enda (har tatt 7 vaklende skritt alene på det meste,da), men han går bare han kan holde noe med en hånd. Vi har ikke trapp, så fikk litt av et sjokk når vi var på besøk hos gudforeldrene hans, og han raste opp trappa i en fei! Så nå når vi er hjemme hos mine foreldre må vi bestandig huske å lukke døra til gangen, hvis ikke kryper han rett til trappa og begynner å klatre... har bestemt meg for å la han gjøre det av og til mens jeg går bak han, bare i tilfelle han mot alle odds kommer seg dit uten at vi er der en gang, så er han i hvertfall stødig i trappa :S

Skrevet

Lillegutt holder seg òg i noe mens han går.Slipper seg ikke helt enda,men jeg tror ikke det er lenge til =)

Svigerinnen min sa at ifølge fysioterapeuter er det veldig god trening å krype opp trapper,og at det tyder på god koordinasjon og styrke =) Stolt nå ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...