Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg vurderer å flyttet ut med to små, fordi jeg ikke lengre ønsker å være kjærest med barnefaren. Følelsene er borte. Og vi er uenige om økonomi, fritid og barneoppdragelse... Han ønsker derimot at vi fortsetter å bo i samme hus, fordi han ikke makter tanken på å ikke se ungene hver dag. Er det noen som har råd i en slik situasjon, og/eller egen erfaring fra å dele bolig med barnefaren etter brudd?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Deler dere bolig har du ikke rett på noe støtte fra nav. om du har nok penger går det sikkert fint an å dele bolig
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Det er ikke økonomien jeg tenker på. Men ønsker helst å kunne leve det livet jeg ønsker, oppdra barna på min måte, slippe å diskutere hver J* ting... Tror det blir vanskelig å fortsatt bo under samme tak. Men han friker ut når vi skal snkke om det: "Du tar ungene ifra meg!" osv.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Hørte her inne om noen som kjøpte seg en tomannsbolig og tok en del hver.Hvis dere er såpass gode venner så kanskje det er noe for dere? Ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Oki.. Da ville eg nok ha flytta. Har hørt om noen som har prøvd å bo sammen etter det ble slutt, men de har ikke takla det. Blir jo ofte problemer om den ene finner seg en ny. Ville nok satsa på å flytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå